Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 april 2011

Av Corina - 8 april 2011 08:28

Ute lyser solen idag och jag ska arbeta första dagen av tre denna helgen. Börjar kl 12 idag och slutar kl 20, om det inte inträffar något speciellt som gör att jag inte kan gå hem då.


Funderar på att ta med mig kameran idag och gå en promenad på min rast. Middag äter jag efter att vi matat våra boenden klart. Är tidigt att äta middag kl 15 anser jag i alla fall.


Mina eksem på underbenen kliar å det gruvligaste ! Detta brukar betyda att jag stressat lite väl mycket ett tag :) Dags att tagga ner lite med andra ord.....men det blir lite svårt just nu. Har en del saker som jag inte kan strunta i nästa vecka nämligen.......får härda ut med eksemet och smörja kortison några dagar. Det brukar lindra lite i alla fall. Värst är väl att jag kliar utan att märka det på nätterna när jag sover. River upp så det blir sår av det hela......och just nu är det aningen varmt att sova i långbyxor och sockar. Men kanske blir tvungen, vi får se.


Nu ska jag packa min väska med mat som jag ska ha med mig till jobbet idag. Bra att ha rester att ta med sig. Resten av helgen får jag hitta på något annat att ta med, troligen färdigmat även om det inte är det godaste jag vet :)


Ni får ha en fortsatt trevlig helg allihopa. Troligtvis blir det inget bloggande under helgen men återkommer nog med senaste nytt på måndag (då jag faktiskt är ledig på dagen i alla fall).


Vi ses !


http://corina.bloggplatsen.se/2011/03/30/4981003-utlottning/


Påminner om utlottningen en gång till som pågår till den 15 april kl.00.00 !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards