Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Corina - 4 april 2011 08:15

Båda som kommenterade mitt sista foto i förra inlägget hade rätt. Pipen till kaffekokaren var det :)


Vill påminna om utlottningen jag har i bloggen också som pågår till den 15 april kl 00.00 ! Gå in på inlägget utlottning och lämna en kommentar så deltar du, en lott per person.


**************************************************
***********************

Idag startar sonen sin prao som sker på Bilinvest här i Umeå. Han ska vara där i tre dagar. Pappa ordnar med transporten dessa tre dagar.


Däremot kan jag tycka att man fått dålig information i detta från skolan. Att man skulle ordna praoplatsen själv gick ut tydligt men inget om hur långa dagar barnen ska göra. Det tycker jag är en stor miss. Hur långa dagar får en 12-13 åring göra egentligen ? Är tveksam till att dom får göra fulla dagar som vi vuxna gör.......detta tål att kollas upp faktiskt.


**************************************************
********************


Själv ska jag jobba idag. Börjar kl 16 så jag hinner med ett pass på IKSU innan arbetsstart. Ser fram emot att träna :) Jag mår ju bra av det och vikten segar sig ju så sakteliga nedåt. Innan resan till Bulgarien kanske jag inte ser ut som en flodhäst längre :) Min övervikt sitter ju på magen så den är inte så lätt att dölja om man säger så.......och jag har fortfarande 18 kg att kämpa bort. Men jag tappar ju fortfarande och sista vägningen var verkligen en kick måste jag säga. Att ha kommit under 85 kg var verkligen underbart att se !

Och alla som verkligen peppar mig är också guld värda, både här på bloggen och på jobbet ! Och om jag kan peppa andra att också börja träna och ta tag i sitt liv är det ju bara en bonus ! Nu hoppas jag att jag i vår ska kunna vara med och spela brännboll med barnen, det har ju varit ett av mina mål faktiskt och jag borde orka det nu med -21 kg fläsk..........


Nu får ni ha en underbar fortsättning på denna måndag !


Vi ses !

 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards