Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Corina - 2 april 2011 14:16

Ledig lördag, sovmorgon till kl 8. Vet inte när jag sov så länge en morgon :)


Fredagkvällen tillbringades tillsammans med favoritgrannen Maria. Satt och pratade strunt och intog lite rödvin. Hur trevligt som helst !


Idag är dottern med ett par kompisar nere i Umeå och har hoppas jag en trevlig dag. En av kompisarnas mamma ser till att allt fungerar.

Jag, maken och sonen har också varit nere på stan idag. Nu har vi bokat utlandsresa till Bulgarien med avresa 18 augusti. Vi blir borta en vecka, ska bli riktigt härligt ! Vi valde allinclusive denna gången. Nu ska det bli ordentlig semester........inte billigt men vi är sex personer som åker. Totalt kostar kalaset 38.500 kr .......med direktflyg från Umeå.


Så vill dottern ha svart hår.........och man har ju inte så mycket att sätta emot en beslutsfast 10 åring. Har inköpt toningsschampo istället för färg till att börja med. Blir väl kvällens arbete att fixa håret till henne.......


Nu ska snart middagen förberedas. Potatis och broccoligratäng med fläskkotlett och en grön sallad blir det idag. Kanske en svampsås också......till det funderar jag på ett glas vin för oss vuxna :)


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards