Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 26 mars 2011

Ett litet budord + det vanliga :)

Av Corina - 26 mars 2011 14:47

" Du ska inte vittna falskt mot din nästa "


Falska saker haglar för tillfället och man börjar verkligen bli trött på detta. Men det jag tycker är absolut värst är brist på upplysningar. Det händer ständigt nya saker men man blir aldrig informerad.......man får rätt på ett och varje men endast via rykten och det är aldrig bra, man vet inte vad man ska tro längre.


Inte roligt just nu.....hoppas det ska bli bättre.....med hjälp utifrån.


**************************************************
**************


Men annars är det bara bra. Har tillbringat mina lediga timmar idag på IKSU med att styrketräna. Körde först crosstrainern som vanligt sedan mitt program. Idag blev det 3x10 på varje moment. Har nu vilat lite så det känns rätt bra i kroppen. Ska nog orka arbeta resten av kvällen utan problem.


Har införskaffat nya träningskläder, en storlek mindre ! Det går åt rätt håll om man säger så......


Igår tog jag och maken oss tid att äta lunch på lokal som man säger. Det var länge sedan. Trevligt med en stund på tu man hand även om det endast handlade om lunch :)


Ta hand om er, vi ses ! 



 
 
Spanaren

Spanaren

26 mars 2011 15:52

Men vad är det nu som är på G. Falska rykten och hjälp utifrån?!?! /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ingrid

Ingrid

26 mars 2011 15:53

Det låter inte som något idealtillstånd på din arbetsplats. Hoppas att det ordnar upp sig.

Kram och ha en fin helg!

http://stenstugu.com/wp

 
Margit

Margit

26 mars 2011 16:27

Ojdå..det låter inte roligt....är det på jobbet...elller i byn...??? Inte kul, vilket som!!!
Jag beundrar din energi när det gäller din träning och "hålla i gång"...Du är beundransvärd!!! Så KUL att fått köpa entorlek MINDRE!!! Duktig!!! Resulat!!!
Min viktnedgång..går mycket skat...med det går..det gäller ju att börja med bättre matvanor..OCH att fortsätta med dem...
Lycka TILL MED LIVET..OCH vIKTEN OCKSÅ!!!
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

26 mars 2011 16:43

Bra att du vågar sjunga ut, det är aldrig rätt att bara tiga, starkt gjort att belysa problemen, med lite eftertanke kanske dom kan inse att du har rätt, du har sått ett frö så låt det gro och avvakta.
Grattis till den nyinköpta bilen, hoppas ni har fått en pärla som rullar utan problem och missöden.
Ha en toppenfin helg med sol och värme.
Kram

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
mariafoto

mariafoto

28 mars 2011 09:40

Vad säger du?? Det låter inte alls roligt.. :(
Hoppas att det ordnar sig. Kramar/grannen

http://mariaselberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards