Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Corina - 11 mars 2011 15:49

Fredag kom med mera snö hos oss. Vi behöver inte mera snö men över vädret råder man inte, bara att ta emot med andra ord.


Handlat idag, skåpen ekade tomma efter tre dagar i Sorsele. Inhandlade även en ny hårklippare också. Den gamla har gjort sitt efter tio aktiva år :) Maskinen är på laddning just nu. Imorgon ska den invigas, på makens skalle.


Ett hastigt besök hos mamma har hunnits med också. Blev hastigt eftersom hon ligger isolerad, misstänkt vinterkräksjuka......men jag tyckte ändå att hon verkade skapligt pigg i alla fall. Verkar vara hjärtat som krånglar denna gången.


Nu snart dags att börja laga middag, älgskav hade jag tänkt mig och jag funderar på att krydda med tacokrydda, bara för att testa. Kan nog bli bra tror jag. Till detta blir det kokta grönsaker och som vanligt en ordentlig färsk sallad också.


Så får vi se vad det kan bli ikväll, kanske ett besök hos grannen Maria ? Känns som om det vore en trevlig sak att göra ikväll,kanske ett glas vin och lite tomprat.


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards