Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Corina - 1 mars 2011 08:51

Årsmötet med hembygdsföreningen avklarat men det finns en del att lösa. Exempelvis, ny ordförande. Detta ska styrelsen ta tag i nästa möte som hålls om en månad. Måste lösas då......först då kan jag uppdatera hemsidan ordenligt med alla nya uppgifter.

**************************************************
*********************


Imorgon fyller min dotter Alma 10 år. Måste ordna födelsedagspresent idag. Av den anledningen flexar jag fyra timmar denna dagen från jobbet. Alma får också fira sin dag med att åka slalom med skolan i Vindeln på Buberget. Det ser hon verkligen fram emot !


**************************************************
*********************


Kommer också att bege mig till gymmet idag innan arbetet startar kl 16. Blir styrketräning som vanligt. Startar passet med 15 minuter på crosstrainern också.


**************************************************
*******************


Har även en hemuppgift att lösa innan sista kursdagen för ryggutbildningen som jag går. Den ska lämnas in skriftligt som en uppsats. Det måste jag också ta tag i så det blir gjort. Men det hinner jag inte idag. Det får bli morgondagens fundering.........chefen ska läsa det också innan jag lämnar in uppgiften.


**************************************************
*******************


Ovanpå detta har jag också blivit vald till arbetsplatsombud i kommunal dessutom med vad allt det innebär. Jag hoppas jag ska kunna göra någon nytta i detta men man vet ju aldrig. Har ju aldrig haft denna uppgift tidigare. Men man ska ju få utbildning enligt uppgift. Så nu är jag både ryggombud och arbetsplatsombud på avdelningen.......undrar om man kommer att hinna jobba något också :) Blir nog lite att ta tag i för mig framöver verkar det som :)


Vi ses !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards