Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Corina - 17 februari 2011 15:40

Så har jag varit och handlat för denna helgen. Åter igen är kylen påfylld med diverse nyttigheter.


Besiktningen gick som förväntat, inte alls bra. Och att reparera är inget alternativ för denna bilen. Nu får vi köra en månad sedan måste vi hitta en ny gammal bil :) Bara att ge sig ut på jakt med andra ord.....


Vi ses

Av Corina - 17 februari 2011 09:59

Hejsan govänner ! Nu har jag testat Zumba. Överlistade sonens Xbox 360 och fick igång spelet. Testade först lite olika steg via guidning i spelet. Sedan körde jag ett pass på 20 minuter för nybörjare. Jisses, efter dessa 20 minuter var jag svettig.....men så kul det var ! Nu kan jag träna flåset hemma även om det är kallt ute.

Nu har jag duschat och känner mig synnerligen nöjd med min prestation. Funderar på ett pass på IKSU imorgon, en date med crosstrainern kanske innan jobbet kl 12.

Måste kolla vad jag har till lunch idag också........måste kanske handla idag innan min arbetshelg. Grönsakerna börjar tryta som vanligt. Går mycket sånt numera här hemma.

Har inte vägt mig sedan xtravagansa konkade.........men det spelar väl egentligen ingen större roll. Har ingen våg hemma som jag litar på så därför får det vara ett tag. Vid tillfälle får jag väl skaffa en.......krymper midjan märker jag det ju på kläderna :)


Idag besiktar maken vår skrotbil, Subarun. Blir förvånad om den går igenom en gång till faktiskt........kan bli så att vi måste se oss om efter en ny andra bil. Klarar oss inte med en bil nämligen. Medan jag jobbade natt fungerade det med en bil men inte nu när jag arbetar dag igen. När jag jobbar blir maken totalt strandsatt här hemma......återkommer i ämnet senare.


Vi ses ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards