Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

Vinterbilder

Av Corina - 21 januari 2011 15:14

 
 
Cina

Cina

21 januari 2011 15:25

Fytusan så kallt det ser ut att vara.
Ohhh så mycket snö ni har!
Men otroligt vackra bilder!
Ha en fin helg!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Corina

21 januari 2011 15:30

Mja kallt och kallt, var väl runt -12 när jag var ute idag med kameran. Och jo vi har fått en del snö, börjar räcka nu tycker även jag som uppskattar vintern :)
Trevlig helg till dig också !

 
Maria

Maria

21 januari 2011 17:32

Otroligt fina vinterfoton du har fota...grymt fina!:) Ha en bra helg!

http://maria9.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

22 januari 2011 00:24

Hej Corina!
Ja,vem är jag som objuden klampar in hos dej? *L*
Jag har nyligen upptagits i Irjas blogggäng,blev glad för det,kollade in lite xtra i hennes blogg,och se där,hittade jag dej,"föll" för namnet först o främst,tyckte det var häftigt o fint på samma gång,

Sen såg jag oxå ngt om Mina smycken och DÅ klack det till,har ej kollat in där än,bara gillade rubriken,undrar om du gör smycken
Jag gör smycken,dock ej suttit på länge då jag har rygg som spökar,men det är sååååå kul

Jasså kräksjukan har slagit till,hujeda mej,
Vi skulle haft 2 av våra älskade barnbarn i helgen,men hela familjen där hade den "trevliga" åkomman,så vi får bara sukta efter dom

Tänker följa dej lite,om det är ok,friheten att länka dej,så hittar jag dej lättare,
Du får gärna länka mej,om du tycker om det du ser i bloggen,jag är ej världsvan på området,så tipa emottages *L*

Ha det så bra så länge
Krya på er,verkligen
Mitt motto Carpediem
Kram från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

Corina

22 januari 2011 09:21

Välkommen till min blogg och gör gärna ett besök på min hemsida också. Vi ses !

 
lillis

lillis

22 januari 2011 07:41

Oj, så många vackra vinterbilder
Fy sjutton så kallt det ser ut
Ha det gott och en bra helg till dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

22 januari 2011 09:15

Först så måste jag börja med att säga att det är mycket finare än i zoomin när vi kom på att lägga in bildspelet eller hur :-) Fina vinterbilder och var hittade du den fina allén? Var det en kisse eller en hund som skymtade förbi på ett foto? Ha en bra lördag min vän/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

22 januari 2011 09:19

Allen hittar jag här hemma i Långviken varje dag :) Djuret på bilden är ett rådjur :) Sålde mitt stora objektiv som jag inte var nöjd med och har inte råd att ersätta detta ännu på ett tag :) Vi ses !

 
Spanaren

Spanaren

22 januari 2011 10:31

Så det var inte din allé *ler*.
Ett rådjur som går så nära huset. Vill du berätta mera om det? Deppa inte, jag har inget objektiv alls och ingen systemkamera heller. Glad ändå *ler* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards