Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 14 januari 2011

Tränarträff

Av Corina - 14 januari 2011 15:26

Varit och träffat min "tränare" på xtravaganza idag på eftermiddagen. Efter det känner jag mig verkligen motiverad att härda ut ! Gick på crosstrainern 30 minuter också. Svetten lackade och bra mår jag :)

Inköpte en stegräknare idag också. Vi går ju mot ljusare tider nu så det borde börja fungera med ordentliga stavpromenader igen nu ! Innan sommaren ska jag ha nått mitt mål, 65 kg, så de så ! Helst innan sommaren......


Ikväll blir det mat tillsammans med styrelsen för hembygdsföreningen. Vi ska avtacka avgående ordförande som flyttar till Frösön. Hoppas det inte blir allt för sent då barnen blir ensamma hemma. Maken ska nämligen ner på sin loge och äta med gubbarna där.

Blir det inte allt för sent ikväll kanske jag kvistar förbi hos min goa granne Maria också. Får se.


Vi ses ! 

 
 
s

s

14 januari 2011 17:42

Du har kommit över första gränsen och nu har du ditt mål i sikte med ännu bättre motivation, heja, heja min vän *ler*. Hur gamla är dina barn? Du har din granne Maria i närheten om dom skulle känna sig ensamna eller hur? Må gott nu/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Corina

14 januari 2011 22:22

Sonen Viktor är 12 år fyller 13 till sommaren och dottern Alma fyller 10 nu i Mars. Jepp Maria bor endast ett stenkast från oss :) Så himla bra för oss alla att bo så nära med barnen i samma åldrar dessutom. Och hon är den bästaste vän man kan ha !

 
Ailas

Ailas

14 januari 2011 21:01

Passar på att önska god fortsättning, visserligen lite sent... men ändå! Kollat igenom lite vilka som kommenterat hos mig tidigare, men försvunnit. Kanske har jag skrämt bort dig, men vill bara säga att jag är inte elak alltid och välkomnar dig tillbaka. :)

Har också bestämt mig för att det ska bli mer motion, men snöläget stimulerar inte precis till sådana aktiviteter. Längtar efter att få plocka fram cykeln!

Trevlig kväll!

http://ailas.svenskablogg.se

 
Yvonne R

Yvonne R

15 januari 2011 17:20

Det här sista året har jag dragit på mig en massa extra kilon, känns inte roligt men när jag läser här om dig hur du kämpar så blir jag peppad av att få bort dom igen. Du ger mig en kick!!!
TACK :)

http://yvonne.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards