Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Corina - 9 december 2010 09:01

Jag vet inte var tiden tar vägen längre. Men datorn hamnar allt mera i bakgrunden för min del. Och att arbeta tar allt mera också. Jobbar jämt numera och det är helg oftare. Varannan helg är ingen lycka att arbeta men det bryr sig kommunen inte ett dyft om ! Vi som arbetar i kommunen har tydligen inget liv utanför arbetets väggar........

Klagar man får man alltid höra från välvilliga att man ska vara glad över att man har ett arbete att gå till.....hm......jovisst men det är snart inte lönt att åka hem mellan passen. Snart lika bra att flytta in på avdelningen.

Personalen på golvet får knappt ta semester för det finns helt plötsligt inga vakarier.....men cheferna kan vara lediga över jul och nyår och där finns det vikarie......luktar fan i mig verkligen diskriminering x 100 :(

Och socialstyrelsen gör flygande besiktning, resultatet verkar vara att det låg damm på någon fönsterbänk   . Vart är vi på väg egentligen kan man ju fråga sig ? Händer det inte något possitivt snart kommer man att ränna rakt in i väggen och det med en stor smäll......och inte bara för min del.

Mitt råd blir krasst......man ska INTE jobba åt kommunen för dom är inte ett dugg intresserade av att personalen ska må bra. Personalen ska enbart arbeta och knipa igen truten !


Ha en fortsatt härlig dag ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards