Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Corina - 5 december 2010 17:46

Och det märks på mitt bloggande. Hinner helt enkelt inte sitta vid datorn. Har massor som blir lämnat åt sitt öde just nu.

Jobbar mest hela tiden tycker jag........hemmet blir liksom lidande. Fester avlöser varandra. Marknader nu innan jul är det också. Barnen har olika saker som man helst ska hinna med också och klona mig kan jag inte.

Stressen haglar över mig för tillfället och det gör att jag inte mått så värst bra den sista tiden. Magen slutade fungera och det är inte speciellt roligt ! Har helt ärligt mått skit ett tag pga stopp i magen. Tack och lov fick jag bra hjälp av en svägerska som är bra på naturmedel så jag fick igång magen igen.

Nu tampas jag bara med vinterns ständigt återkommande eksem.....det kliar som f** vilket gör att det blir sår och jag sover lite taskigt. Smörjer med stark kortison kombinerat med mjukgörande för tillfället. Men det blir bättre i alla fall.

Men viktnedgången försöker jag fixa i alla fall. Vikten står lite stilla men jag har minskat omfånget med 14 centimeter ! Känns fint ! Fortsätter träna styrketräning och går när vädret så tillåter.

Imorgon ska jag ner till Umeå och bli bjuden på lunch och får min belöning för 25 års arbete åt kommunen. Ska bli trevligt !


Ha nu en fortsatt härlig Söndag. Min make verkar ha fått magsjuka, nu får man väl det ovanpå allt annat också. Hoppas jag klarar mig.  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards