Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

Armband-nä inge vidare

Av Corina - 30 juli 2010 13:12

      

Nä armband är tydligen inget jag ska ge mig på. Kämpar på men får inte till det riktigt ordentligt alls. Långt ifrån nöjd med mina resultat. Men jag visar dom i alla fall :)


Annars en vanlig dag. Vaknade till ösregn idag men det har bättrat på sig även om det blåser ordentligt som vanligt.

Eftersom det regnade på morgonen bakade maken bullar på förmiddagen. Nu är han ute och spikar på huset igen.


Jag har fått hem en laddning med prylar till mina smycken idag. Fina saker som jag inte vet vad jag ska göra av ännu. Vet inte om jag vågar mig på fler armband.......och blir det så blir det inte i läder i alla fall. Grunnar på nya modeller på änglar......ska se om jag får till något. Snäckskalscoinen var verkligen vackra, av dom kan det nog bli både halsband och armband med kedja. Men som sagt, får se vad min påhittighet kan ge för resultat.

Har också postat en av mina större beställningar idag. Så kul att leverera ut till kunder :) Hoppas kunden blir nöjd nu också........


Carpe Diem 

 
 
Ruth

Ruth

31 juli 2010 23:40

Dessa armband var väll inte så tokiga ? riktigt fina är dom, träning ger färdighet. Det finns väll tunna vaxade snören också som man kan använda om det var jobbigt med läder. När det är små ringar så fastnar dom så lätt i koftor och kläder. Jag skulle vilja ha ett som alltid kan sitta på armen. Roligt att du har fått en stororder, annars så är det lätt att man får ett stort lager, ser hur det blir med mitt stickat.
Kram och god natt.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards