Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Corina - 10 juni 2010 14:46

Andra lediga dagen. Förmiddagen tillbringade jag med att handla. Nu är kylskåpet fullkommligen proppat igen :) Kan behövas inför helgen eftersom jag arbetar igen. Var en tur på apoteket också. Så blev det en sväng in på H&M också. Först och främst bikini till dottern hade jag lovat och det hittade jag en som jag tycker var fin i grönt och svart med glittriga fjärilar. Sedan hittade jag massor till sonen också. En orange t-shirt med text, ett par byxor med 3/4 dels ben och en snygg huvjacka i grått med härlig text och som avslutning tre nagellack i skrikiga sommarfärger, exakt som jag vill ha det :) Allt detta för i mina ögon endast 605 kr.

Skaffade också lite annat nödvändigt när jag handlade maten på Coop. Två plastbackar, meningen till barnens rena kläder när de ska bäras till deras rum på andra våningen. Vägghängt torkställ (som jag saknat en längre tid nu). Och så blev det ett par tygskor till dottern för 79 kr i en äcklig grön färg :)


En tur till Onoff också för att köpa sonens födelsedagspresent, en filmkamera. Den fanns inte på lager men de beställde den så den ska finnas att hämta imorgon. Jag hoppas sonen ska bli glad åt denna present, han har verkligen önskat sig en filmkamera. Och hela familjen kan ju få glädje av en sån. Lite över 2000 kr kostade den och minneskortet på 8 GB. Ska bli spännande att testa faktiskt :)


Nu ska det snart lagas mat och hämtas dotter på fritis och sedan är det fotbollsträning ikväll. Jag kommer som vanligt att ha med mig min kamera, självklart.


Annars är det som vanligt. Mitt ben eller snarare min häl gör ont som f**......men varför klaga ? Blir ju inte bättre för de. Tjurig som jag är så fungerar allt i alla fall, man linkar fram här i livet :) En värktablett till natten så man får sova och så går det som en dans...eller........hur var det nu :)


Carpe Diem !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards