Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Corina - 9 juni 2010 11:39

Ledig idag. Hade inga som helst planer för dagen. Tvättar gör jag, men det är ju återkommande så fort man är ledig.

Ute är det mulet och regnlikt. Kom droppar från ovan för en stund sedan. Och värmen låter vänta på sig hos oss.

Hade hoppats på att kunna gå ut med kameran lite idag. Men det verkar inte bli så, dels på grund av vädret och dels på grund av ond häl och elak rygg. Så det blir nog att fåna runt här hemma inomhus istället.


Man kanske skulle ta och koka lite kaffe och sätta sig med en god bok en stund. Har en del olästa böcker som ligger och väntar. Kan ju passa på att vila min värkande kropp.....en god ide i mina ögon just nu i alla fall.


Wanillas valp Debbie är nu parad. Tror hon ska valpa i vecka 31 om hon blir dräktig. Hoppas nu hon blir det såklart och att det blir många fina valpar. Hon är en underbart vacker och trevlig tik !


Carpe Diem !

Av Corina - 9 juni 2010 09:53

                                              


Två nya hängen har jag gjort idag. Att stansa är inte lätt men det är roligt i alla fall. På den stora brickan står det "Jag vill ha en egen måne". På staven står det " Gud som haver".


Intresserad ? Maila till mig. Jag tar 80 kr för hängena utan kedja eller läderrem. Med kedja alt. läderrem (tunn) tar jag 180 kr. Då får du välja längden själv.


Har du egna ideer om text ? Våga fråga, endast min händighet sätter stopp :)


Det var allt för denna gången....Carpe Diem mina vänner !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards