Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

Onsdag

Av Corina - 26 maj 2010 21:58

Jobbat kortdag idag vilket var skönt måste jag säga.  Har varit lite stressigt två dagar nu.

Maken är hemma igen. Fick en extra kur med urindrivande och det verkar ha fungerat denna gången eftersom rosslet gett med sig. Må det nu förbli så nu också.

Har petat lite med smycken idag. Har fått hem en massa nytt material som jag håller på och testar just nu. Hoppas få tid att lägga upp lite nytt igen framöver. Nästa vecka kanske, jobbar helgen och är ledig endast imorgon och då är det fullt upp.

Svårt är det att stansa så det blir snyggt. Tränar vidare på detta som bäst. Gör tags till vänner och bekanta :) Och till mig själv. Resultaten är väl blandade kan man väl säga :) Har gjort hängen också, flera stycken som man både kan ha till en kedja runt halsen och till mobilsmycke om man vill. Kommer bilder med tiden. 


Imorgon är det lönedags. Har suttit och betalat räkningarna ikväll. Tog lite tid då det varit segt på nätet denna kväll. Har betalat bort en massa så framöver blir det mindre räkningar. Känns rätt bra. Man får passa på att slutbetala olika saker när man får en ovanligt ordentlig lön :) Snart dags för födelsedagspresent till sonen. Och han har kostsamma önskemål gossen min :) Priserna ökar med åldern........

Väntar på mitt beställda objektiv fortfarande. Hoppas det ska komma under nästa vecka. Skulle komma till lagret den 27:e, imorgon med andra ord. Hoppas det stämmer.

Nä det börjar bli sent och imorgon är det en ny dag.


Tack å hej för denna gången.  

 
 
Astrid

Astrid

26 maj 2010 22:37

Det är mycket osm händer nu på nätet har jag sett
Attacker hit och dit plus uppdateringar
Det brukar bli dyrare med dåldern :0)

http://www.astridla.com

 
Ruth

Ruth

27 maj 2010 09:38

Uschanemig så stressigt du har det omkring dig, gå inte in i väggen bara. Så gott att gubbsen har kommit hem, nu håller jag tummarna att det inte sker något mera. När har du egentid ? förr i tiden så fanns det "husmoder-semester" det skulle behövas i dag också. solen kikar fram mellan molnen, tror det blir en fin dag.
Kram vännen !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

27 maj 2010 16:45

Visst blir presenterna dyrare då barnen blir äldre. Och svårare att hitta på nånting att köpa.
Skönt att ha maken hemma igen, hoppas han får hålla sig frik nu.

Ha en bra kväll/Kram

http://maria9.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria

27 maj 2010 16:47

Frisk ska de vara och inte frik :)

 
lillis

lillis

28 maj 2010 12:13

Vad sköt att din man fått kommit hem igen. Oj så mycket du har att stå i, du måste vara lite rädd om dig själv
Ha det gott
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

28 maj 2010 23:51

Så skönt att maken är på bättringsvägen. Du verkar ha många järn i elden, så glöm inte bort att ta det lite lugnt ibland.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards