Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Corina - 1 maj 2010 14:08


Inga demonstrationer här inte........ute är det regnigt och kallt, exakt som hela dagen och kvällen igår. Vi besökte i alla fall brasan. Men trotts att jag var välklädd blev det kallt till slut. Hann få lite bilder i alla fall. De första bilderna i albumet är hemifrån mig, testade kameran med blixt första gången :)

När vi kom hem från brasan såg vi först till att barnen knoppade sedan sprättade vi en flaska vitt och tittade på lite TV. Någon typ av engelsk deckare hittade vi. Strax före midnatt gick jag isäng, gubben var då ute på vift,tror han for och snackade lite strunt med sin bror.

Sovmorgon, låg ända till kl 8.Härligt, då var kaffet färdigt när jag steg upp.


Nu ska jag börja med middagen. Älgstek och potatisgratäng. Blir en sån där latmansgratäng ( färdig från affären). Visst får man vara lite lat ? Steken gör jag i stekpåse i ugnen. Lättsamt och blir superbra. Till det blir det någon form av grönsak också, får se vad jag har hemma.


Annars har jag inte gjort så värst mycket. Plockat lite som vanligt och tvättat igen :) Ska snart gå och hänga upp sista tvätten på tork.


Det var allt för denna dagen. Ha det bäst !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards