Corinas Blogg

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Corina - 6 april 2010 15:46

Så var påskhelgen slut. Gick av mitt nattjobb igår. Sov som en kratta så dagen blev luddigare än vanligt. Försökte sova lite extra när maken for på bio med barnen. Just när jag somnat ringde såklart telefonen som  jag glömt stänga av. Någon tomte som skulle sälja rakhyvlar för damer.....jag lät nog rätt avvisande för han la på ganska snabbt :) Men det var lögn att somna efter det.

Jobbet har varit bra hela helgen. Länge sedan vi hade en så lugn arbetshelg faktiskt, men man får väl prata tyst om det för cheferna. Man får ju inte andas om att det kan vara lugnt för då drar dom väl in mera........


Idag har jag varit och handlat,fyllt på matförådet. Har också varit på apoteket och handlat då jag dragit på mig en förkylning. Känns som jag sväljer taggtråd, snorar och nyser. Känner mig allmänt nedåt :) Hoppas det går fort förbi........hoppas och tror att Kan Jang ska hjälpa även denna gången :)


Lyssnar just nu på Absolute Music nr 61. En massa trevliga låtar i den moderna musiken.....Lady Gaga, Katy Perry, Alexander Rybak med flera......gillar !


Middagen idag blir korv och potatismos och någon form av grönsak också som vanligt. I övrigt är det ganska lugnt. Sonen och maken ser på dvd film och dottern lyssnar på musik uppe på sitt rum ( melodifestivalen 2010). Grannar och barn är borta de flesta och de som är hemma är sjuka för tillfället så barnen har inga kompisar.

Beställt lite nya kläder på halens idag också. Hoppas bara det ska passa nu också. Beställde två nya bh:ar också. Chansade, brukar inte beställa detta men nu har jag en hint om rätt storlek så jag vågade liksom lite mera :) Blev två tunikor och ett antal leggings också. Väntar med spänning på paketet......behöver faktiskt lite nytt (fukt i garderoben).


Nu får ni ha en fortsatt trevlig dag. Själv ska jag fortsätta lyssna på musiken en stund till innan det är dags att hänga tvätt igen, maskin nr tre är snart klar.


Kramis ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards