Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 21 mars 2010

Söndag

Av Corina - 21 mars 2010 11:42


Igår var vi på församlingsgården för att titta på barngruppernas teater och höra barnen sjunga. Dom var så duktiga allihopa ! Naturligtvis fotograferade jag. Det är vid sådana här tillfällen jag saknar en extern blixt till min kamera. Bilderna blir inte lika bra med den inbygda blixten plus att kamerans batteri tar slut fortare än normalt när man använder den inbyggda blixten.

Jag tror min vän Margit är bekant med den äldre tösen som sjöng solo till gitarr :) Rätta mig om jag har fel Margit !


I övrigt har denna helg inte varit olika en vanlig helg hos oss. Försökt ta det så lugnt som möjligt. Men vissa saker måste man ju göra i alla fall, tvätta och laga mat till exempel. Har torr tvätt att ta hand om men jag tror den får hänga tills imorgon faktiskt. Ingen lär ju sno jobbet av mig i alla fall :)


Nu ska jag fortsätta göra så lite som möjligt ett tag till. Kram till er alla !

 
 
lillis

lillis

21 mars 2010 16:14

Så mycket jätte fina bilder vi får ta del av
Ta det lugnt i dag och vila
Ha det /Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

21 mars 2010 23:39

Kul att titta när barn står på senen dom är så duktiga. Har svårt för att bläddra dina bilder så det får jag ta när jag kommer hem, uppkopplingen mot nätet vill inte alltid det jag vill.
Vi har nästan samma temperatur ute, ni -10* här -11,8* fick mera vinter i dag.
Kram och god natt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
kurrelina

kurrelina

22 mars 2010 12:03

Kan tro du hade en helkväll med så många underbara barn som roade dig.
ha det bra
kramis

http://kurrelina.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

22 mars 2010 22:49

Det är ju jättefina bilder. Jag tycker att det är knepigt när man måste använda blixten, det är svårt att få fina kort då, men du har ju lyckats bra.

Tack snälla du för den fina påskgåvan, den finns i bildspelet på min hemsida nu.

Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

 
smeden

smeden

22 mars 2010 23:25

Tänker mig att du har en digitalkamera som det går att filma med. Om du gjort det kunde vi ju fått höra det genom youtube.
Men för övrigt fint med bilderna! Kram!

http://bengtalfred.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

23 mars 2010 14:06

Ja vad säger man kanon fina kort som vanligt!
ha en fortsatt fin vecka!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se/heavenla

 
av Irja

av Irja

23 mars 2010 18:21

Bästa Corina !!!
Barnakör är trevligt att lystra till,de är ju så söta....Fin /fina bilder du serverar oss bloggvänner....Ta det lungt,tvätten hänger kvar ändå...Ha en skön tisdagskväll...Fånga dagen...KRAM/IA

http://40-Talisten .bloggplatsen.se

 
"Bettan"

"Bettan"

24 mars 2010 08:48

Ha ha ha näää det är ingen risk att de stjäl vårt jobb med vare sig att tvätta, hänga eller vika vår tvätt.

Önskar dig en fortsatt fin dag/kväll. kram Bettan

http://dream-on.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

24 mars 2010 19:36

Barn är alltid lika härliga att titta på när de uppträder. Jag tycker bilderna blev bra.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards