Corinas Blogg

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Corina - 18 mars 2010 14:12

Jobbat en natt igen. Meningen var ju att detta skulle bli den näst sista natten, igen :) Men nu blev det trotts allt inte det. Ska arbeta tre veckor till på natten som resurs. Chefen ringde om detta i går eftermiddag. Så jag jobbar med andra ord vidare på natten, får se hur det blir om tre veckor då igen :))

Natten blev i alla fall ovanligt stillsam, det var länge sedan måste jag säga. Hoppas kommande natt blir något liknande......men man vet ju aldrig. Det där med sömn och dementa är ju som det är.


Maken har äntligen varit till osteopaten för behandling, 600 kr sa han :) Men det har redan hjälpt lite i alla fall och det är ju bra. Just nu sover i alla fall maken vilket han verkligen behöver !!!!!!!

Mamma har varit hit så nu är hennes räkningar betalade igen. Och hon beställde en stickad mössa av mig. Torsdag nästa vecka kommer hon hit igen för att bli klippt och då ska jag bjuda henne på våfflor också, är ju våffeldagen då :) Får se om jag hinner få hennes mössa klar också men jag är tveksam till detta.


Under gårdagen skickade jag ut unbjudan till kalas också. Dottern ska ha kalas eftersom hon fyllt år. Jag hoppas dom kommer de som hon bjudit. Får se vad det blir att bjuda på då, lutar åt att vi försöker grilla korv ute.Hoppas vädret blir bra den dagen......


Idag blir det blodpudding till middag, dotterns beställning !


Önskar er alla en fortsatt bra dag, här snöar det för fullt just nu. Kram !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards