Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Corina - 13 mars 2010 14:29

Har startat min uppdatering av hemsidan, det vill säga mina smycken då. Idag har jag hittills lagt ut nya halsband. Tar sin tid detta då jag först måste fotografera allt också. Dessutom har jag varit lite lat på slutet så det var en del att fotografera dessutom. Örhängena har jag inte lagt ut ännu. Måste gå igenom korten först. Ett par timmars arbete till återstår med andra ord.


Och dessutom har man ju ett hem att sköta också..........man får liksom alternera mellan uppgifterna. Samtidigt som jag jobbade med hemsidan mätade jag maken också som ska beställa en kostym med sin bror som snart åker till Tailand i fyra veckor. Var lite osäker på hur jag lyckats med uppdateringarna men jag tror det blev rätt trotts att jag gjorde två saker på samma gång :) Vi kvinnor kan ju lyckas med detta.........


Nu har jag en maskin tvätt som väntar på att hängas upp och middagen borde jag snart starta med också. Blir kyckling idag, vet inte vad det kan bli till detta. Hoppas vi har potatis.......grönsaker är en självklarhet, åtminstone morötter har vi alltid hemma. Fungerar till allt tycker jag i alla fall.


Torde bli melodifestivalen ikväll. Dottern bestämmer på den punkten. Kanske kan jag jobba med hemsidan under tiden. Man hör ju i alla fall eftersom jag har min datahörna i vardagsrummet.


Nä go vänner detta duger inte......tvätten hänger inte sig själv. Önskar er alla en fortsatt trevlig dag och kväll. Kramis !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards