Corinas Blogg

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Corina - 3 mars 2010 12:37

Vad ska man skriva för smart denna dag då ? Vet inte om mitt skrivande varit smart tidigare heller egentligen :) Men någon läser allt dravel man skiver verkar det ju som, eller hur ?


Nåja, jag kan i alla fall konstatera att jag ännu en gång lyckats skippa mina egna behov och att det straffar sig, snabbare än vad man kan ana. Trodde ju faktiskt att jag blivit av med min magsjuka och i sig var den väl borta men jag hade nog behövt lite mera vila med facit i hand. Första natten efter magsjukehelgen blev enbart jobbig, en så lång arbetsnatt har jag aldrig upplevt ! Jag var totalt slut och längtade enbart hem. Natten tog slut i alla fall och jag fick sova fram till kl 13. Steg då upp och var uppe fram tills efter middagen, som bestod av tacos eftersom dottern ville ha det. Hon fyllde ju 9 år igår :) Efter middagen somnade jag som en sten på soffan, maken väckte mig halv tio och undrade om jag ville ha en kopp te. Drack en kopp te och gick sedan isäng på riktigt. Somnade utan problem och sov sten hårt tills strax efter kl 6 idag på morgonen ! Kan erkänna i efterhand att jag hade nog behövt lite mera vila efter min magsjuka........man lär sig nog aldrig !


Dottern blev i alla fall eld och lågor över den stereo vi köpte till henne vilket känns bra.

Idag har jag hela huset för mig själv och jag har inte gjort många knop denna dagen. Passar på att bara vara nu när jag är ensam vilket jag nog borde göra lite oftare :) Sonen är och åker slalom med skolan idag och maken är med dom i backen. Får se när dom kommer hem. Dotterna kommer väl hem efter ett idag som vanligt. Dansträning står på agendan denna kvällen. Missade ju förra då hon hade magsjuka.


Ute är det verkligen luftrikt idag. Blåser å det gruvligaste och vet inte om det snöar men jag tror det. Fast det som blåser runt är nog mest den snö som kom under helgen, och det var några decimeter :) Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med,,,,,,,,ingenting med andra ord :) Önskar er alla en fortsatt bra dag. Kram på er !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards