Corinas Blogg

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Corina - 24 januari 2010 09:53

Så var det söndag igen. Men någon lugnt och behaglig start blev det inte. Tv:n på för fulla muggar och två killar framför den och en tjej som spelar piano för fulla muggar. Gubben på väg ut för att göra något, vet egntligen inte vad men antagligen är det något viktigt :)

Själv vet jag faktiskt inte vad jag ska göra denna dag. Har inte riktigt bestämt mig än.


Börjar så sakteliga förlika mig med att börja arbeta dagtid igen även om det känns lite sådär. Det som  oroar mig mest är att jag är så stel på morgonen och det har tagit en god stund innan jag kommit igång den senaste tiden. Mina leder behöver liksom vakna till. Hur ska det fungera när jag börjar arbeta kl 7 på morgonen och måste stiga upp kl 5 för att hinna ? Just nu känns den vetskapen inte speciellt lockande måste jag säga. Men det löser sig väl antar jag, som allting annat här i livet.


Men annars är allt bara bra här. Igår tvättade jag tvättkorgen helt tom, första gången på länge. Men säg den lycka som varar, nu är det tvätt i den igen :) Och jag har ren tvätt att plocka ihop som vanligt.

Hade tänkt torka av golven igår men det fick vara när det hela tiden sprang barn runt benen på mig. Det får bli morgondagens syssla istället då barnen är i skolan.Borde försöka byta ut julgardinerna också, får bli imorgon det med. Är inte Söndag en vilodag ?


Önskar er en fortsatt härlig söndag. Nu ska jag se vad jag ska göra idag :) 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards