Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 21 november 2009

Lördag morgon

Av Corina - 21 november 2009 08:06

Uppe med tuppen, som vanligt. Vaknar oftast av att kroppen måste röra på sig. Och speciellt nu när min nacke spökar ordentligt. Inte bara just nacken utan nere mellan skulderbladen också.Så fort jag ska vända mig nattetid vaknar jag eftersom det gör så ******* ont Skrikandes. Och inte får man chans till speciell vila heller. Hade ju räknat med lite sånt idag då maken är ute och jagar älg. Men icke. Måste ner till Umeå trotts allt eftersom present  måste inhandlas till sonens kompis som ska ha fest imorgon kväll. Hade ju varit himla praktiskt om jag vetat detta igår när jag handlade allt annat.


Har lagt ut nya örhängen och ett halsband på mina smycken. Sidan två och tre var det nog om jag kommer ihåg rätt .


Idag blir det fisk till middag. Hittade ett recept i en tidning som jag måste testa. Om det blir bra lägger jag ut receptet på bloggen och kanske med bild också.


Mitt photoshop elements 7 fungerar inte som det ska och jag hittar inte felet. Blir så vansinnigt irriterad. Funkar att ladda in bilder från minneskortet men när jag ska redigera fungerar ingenting ! Det går inte att beskära till exempel. Detta stör mig något å det gruvligaste. Provade en massa igår men var tvungen att ge mig innan mina nerver gav upp. Till slut var jag tvungen att fixa korten i mitt paint shop pro istället. Trotts att det programmet inte fungerar till 100% i vista så går det dock att fixa korten i det.

Datorer är roligt men inte när det spökar !!!!!!!!!!


Nu önskar jag er en fortsatt härlig lördag !

 
 
Marianne

Marianne

21 november 2009 11:00

Du borde nog gå till läkaren och ta borreliaprov. Borrelia orsakar problem med nacke mm.
krya på dig
Jag önskar er en solig och härlig helg.

http://www.ekoxenskennel.se

 
lillis

lillis

21 november 2009 12:16

Vad tråkigt att du inte blivit bättre i nacken,men du måste kanske gå till doktorn.Var inne och tittade på smyckena vad mycket snyggt du gjort
Ha en skön helg
Kramen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingrid

Ingrid

21 november 2009 17:32

Det var lördag morgon då du skrev, nu är det snart kväll. Jag hoppas att din nacke känns bättre nu. Kan det vara så att du spänner dig när du sitter och fifflar med de där smågrejorna till smyckena du gör?
Maken har fått ont i ryggen, men får ganska bra hjälp av Zon. Testa det!

Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

 
Bettan/Lövstugan

Bettan/Lövstugan

21 november 2009 17:41

Det var tråkigt att nacken inte blivit bättre och nu när du är ledig och allt.
De var också jättesnygga smyckena du gjort nu.
Jag önskar en härlig lördag kväll och en finfin söndag
Kram på dig!

http://bettan.lojdstrom.se

 
Cina

Cina

21 november 2009 17:48

Fy så trist att du ska ha såååå ont i nacken.
Men du får försöka vila så mycket du bara kan!
Krya på dig!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards