Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Corina - 9 september 2009 14:06

    

Kunde inte låta bli att fota mitt första riktiga alster av smycken. Ett armband som jag kämpat med denna dag och blev skapligt nöjd med. Ett visst pyssel så jag får nog fortsätta träna mitt tålamod om jag ska orka fortsätta. Kan förstå varför folk vill ha minst 200 kr för ett sånt här för det tar en faslig tid faktiskt Glad.

Av Corina - 9 september 2009 13:35

Ok jag fattade just beslutet att komma tillbaka hit. Jag hoppas ni inte skippar besöken Glad. Problemet med foton har jag ju löst i en speciell fotoblogg så jag valde tillbaka.

Så nu mina vänner tar jag nya tag här och bloggar så tangentbordet glöder Tungan ute.


Jag har börjat tillverka smycken av olika slag men än har jag inget jag vill visa upp. Så småningom när jag tränat ett tag ska jag visa mina alster. Kanske kan det bli en liten biinkomst vad tiden lider. Man vet ju aldrig. Men än är jag nybörjare och tränar när jag hinner.


Ikväll ska jag iväg till jobbet. Två nätter handlar det om denna gång. Ska nog gå bra. Jag hoppas på att det ska bli lugna nätter, men man vet ju aldrig.Ska försöka fortsätta blogga lite på natten också när tid finns. Det är ju inte alla nätter man har tid, eller ork för den delen.

Om jag missat någon länk så kanske ni kan hjälpa mig så jag får dit rätt ? Man blir lite blind när man suttit ett tag och knåpat.

På återseende ! Kramis ! 

Av Corina - 9 september 2009 12:19

Har bökat för att få till denna bloggen idag och faktiskt tycker jag att jag lyckas riktigt bra med dettaSkrattande. Får se om någon av mina gamla bekantskaper hittar hit, har dock länkat från dagens inlägg på min andra blogg Flört. Så ni som hittar hit kan väl säga vad ni tycker, ska jag komma tillbaka ?


Kramis !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards