Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Corina - 13 februari 2009 08:07

Idag är det bara minus 15 grader hos oss :) Snart dags för bikini*ASG*


Ska besöka mamma idag. Måste dit med hennes tvätt. Blir inget gigantiskt heldagsbesök men några timmar stannar vi där i alla fall. Eftersom hemtjänsten fungerar perfekt behöver jag inte hjälpa henne lika mycket som jag först trodde, vilket känns rätt bra måste jag säga. Även om jag naturligtvis inte har något emot att hjälpa mamma så känns det bra att inte behöva vara där varenda vecka. Har ju min egen familj att tänka på också och som kräver sin del.


Har startat upp gmail, får se om det är något att ha. Kan ju läsa mina mail från annat håll då. Men ny adress har jag inte utan använder min vanliga adress i alla fall. Funderar på att använda den andra adresen som kontakt från hemsidan,får se hur jag gör med den saken.


Nu får ni ha en fortsatt bra dag mina vänner ! Kram till er alla.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards