Corinas Blogg

Alla inlägg den 29 januari 2009

Av Corina - 29 januari 2009 12:06

Denna dag började lika som de flesta här hemma hos oss.


När barnen åkt till skolan tog jag en dusch medan maken gick med Wanilla. Sedan skrev jag en inköpslista och så bar det av ner på Coop för att handla. Tog som vanligt inte speciellt lång tid då jag använder Shop Express när jag handlar. Slipper köandet då vilket jag uppskattar.

På vägen hem svängde vi in till vår cansersjuka vän. Satt och pratade och drack kaffe och åt gofika en god stund. Trevligt ! 


Och nu är vi då hemma. Varorna uppackade, tvätten hängd, ny maskin igångsatt och bulldegen jäser för fulla muggar. Har skickat meddelande till mitt webbhotell och funderat över varför jag inte får uppgifterna till hembygdsföreningens webbhotell, har ju fått domännamnet registrerat,det gjordes den 22/1 redan. Får se när jag får mitt svar.


Nu ska jag softa lite hade jag tänkt mig.Sedan får vi se vad det blir mera idag.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards