Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Corina - 15 januari 2009 08:54

God Morgon på er ! Minus 17 grader när jag steg upp idag. Slapp morgonturen med Wanilla, maken tog den själv idag. Han är bra snäll min gubbe, eller hur ?


Idag ska mamma hem från sjukhuset är det meningen. Jag ska ombesörja den biten som vanligt. Måste ju se till att hon har mat hemma också när hon kommer hem. Så är det väl en del småplock hemma hos henne som måste göras också. Maken följer med han också.


Hade även ett givande samtal med min bror igår. Han har nog inte riktigt förstått läget för vår mamma eller snarare har han väl gjort som strutsen i detta ämne. Nu var han ju hem före jul och då väcktes väl en del funderingar skulle jag tro. Gjorde mitt bästa för att förklara läget och sjukdomen KOL. Är väl inte så lätt men samtidigt skickade jag en länk till en sida på nätet också där han kan läsa mera om sjukdomen. Hoppas han ska bry sig aningen mera i framtiden......för min del skulle det inte skada med lite avlösning emellanåt faktiskt.


Berättade även för mamma att jag ska prova jobba natt ett tag. Som vanligt sågar hon mina ideer men jag har blivit van vid det :) Jag är ju vuxen så jag fattar ju mina egna beslut trotts allt.


Om min tid räcker till återkommer jag till kvällen......önskar er alla en fortsatt bra dag. Kram ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2009 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards