Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 27 november 2008

Full fart.......................

Av Corina - 27 november 2008 19:11

Har det varit idag.....man känner sig som en duracellkanin :)


Dagen startade som vanligt.....upp och fixa frukost och se till att barnen kommer sig iväg till skolan.Promenad med hunden tillsammans med maken. Sedan skriva en inköpslista.....alla skåpen är så tomma att det ekade här hemma :) Listan blev låååååång vill jag lova. Så i med en maskin tvätt innan vi gav oss iväg för att handla.Vi handlar på Coop när vi storhandlar (shop express använder vi ). Handlade för 1500 kr nästan idag....inte klokt vad dyrt det blir när man ska ha både katt och hundmat ! Var på apoteket också, alvedonet helt slut och det vill man inte riskera att vara utan.....liksom samarin.....det får inte heller vara slut hos oss :) Efter Coop åkte vi till On Off också. Gick därifrån ca 4000 kr fattigare men med att Nintendo Wii inpaketerat som julklapp. Hoppas barnen ska bli glada i alla fall när tomten kommer :) Köpte en extra kontroll och en lite dyrare fjärrkontroll till konsollen så därför blev det lite dyrare.Maken köpte dessutom hörlurar till Tv:n för att inte störa mig när han ser på Tv sent på kvällarna och jag vill sova. Så blev det juldekoration också i form av en snögubbe man kopplar till datorns usb-port.Snögubben ändrar färg,skitfrän:) Två stycken blev det,en till varje dator *S* 

Sedan bar det av hem igen för att äta lunch.När vi ätit stöpte jag en deg för att baka tekakor innan helgen och medan degen jäste passade jag på att sätta upp nya gardiner i vardagsrummet och ljusstakarna i hela huset :)


Till middag blev det mammas egen Pizza.

Men nu är det kväll i alla fall och kanske dags att stanna av en stund, eller vad tycker ni ? Imorgon är en ny dag och jag jobbar kvällen,och hela helgen. 

Ha en fortsatt vilsam kväll....kram på er alla !

 
 
Annelie

Annelie

27 november 2008 20:07

Mamma pizza, omg! Ta det lugnt nu.. Det är du värd!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annelie

27 november 2008 20:07

*Mammas pizza skulle det ju stå!

 
Marianne

Marianne

28 november 2008 00:19

Jag skulle behöva nya batteri. För när jag läser det du har hunnit med idag, så är nog mina batteri helt slut.
Ha det gott

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

28 november 2008 18:30

En dyr dag för er, men det är väl så att det som finns i börsen skall rulla, annars så får inte pengarna som är nya plats, hehehe.

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards