Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2008

God Morgon

Av Corina - 23 oktober 2008 09:22

Idag blir det lite nya foton.Var ju ett tag sedan nu.

Ute är det soligt hos oss men det blåser kallt.Men med rätt kläder blev det en härlig promenad ihop med gubben och Wanilla.Och som vanligt hänger kameran med på vandringen.Man vet aldrig....ibland blir det ju foton och ibland inte.Denna dag blev det några i alla fall.


Jobbar kvällen idag,börja kl 12. Ska nog gå bra.Jobbar med en karl ikväll.En stor stark en.Det är roligt att få arbeta med män också.Dom behövs verkligen inom vården ! Skulle önska att fördelningen skulle vara 50/50 men dit är det långt än....


Önskar er alla en härlig dag ! Kram till er alla !

http://corinasgalleri.corina.se/#30  
 
lillis

lillis

23 oktober 2008 10:12

Vilka härliga foton du har plåtat.
Håller med dig om att det skulle vara bra med flera män i vården
Ha en bra dag på arbetet
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

23 oktober 2008 10:28

Otroligt vackra foton, har du fyllt år när du fick så fina blommor ? Eller har du en överraskningens karl i huset som uppvaktar lite då och då med en vacker blomma..

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

23 oktober 2008 12:30

Som vanligt så otroligt fina foton du visar här i ditt bildspel.
Och vilka otroliga färger.
Ja idag är det soligt och fint ute, en underbar höstdag.
Önskar dig också en härlig dag och bra kväll på jobbet.
Kram

http://ingermaryissa1.blogg.se

 
Yvonne R

Yvonne R

23 oktober 2008 14:26

Dina kort är underbara..vilka höstfärger.
Där jobbar är det tvärtom är ensam tjej med 17 killar;=)
Kramar

http://yvonne.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

23 oktober 2008 21:12

Dina foton är helt underbara härligt underbara färger.

Klart att de skall mer män in i vården!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

23 oktober 2008 23:21

Vackra foton och vackra blommor. Ett av kvällsfotona var något extra
Det finns nog inte många män som vill utsätta sig för så tunga och slitsamma jobb för den blygsamma lön som erbjuds för arbetet de ska utföra.
Ha det gott

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards