Corinas Blogg

Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Hemma idag också

Av Corina - 16 september 2008 11:27

Är hemma idag också för att få vila en dag extra.Ska ju jobba helgen.Nu känns det i alla fall betydligt bättre även om jag är lite trött fortfarande.


Har fått ut mina kort på Tavelsjös hemsida från skördemarknaden,besök sidan om du har lust,länk finns bland mina länkar.Annars har jag även ett album på mitt galleri också:) Trotts alvedondimman så blev det lite hyfasade kort i alla fall.


För övrigt blir det en lugnets dag här.Funderar på att inta ett soffhörn och läsa lite,kanske sova en stund också.Skulle jag nog må bra av, eller hur Ruth ? Är nog bra att du läxar upp mig ibland...kan nog behövas *S* Tack för att du bryr dig!


Kram på er och ha en fortsatt bra dag ! 

 
 
lillis

lillis

16 september 2008 13:49

Vade skönt att du är piggare och känner dig bättre. Har varit in och tittat på korten från skördemarknaden vad fina korten är
Ha det gott
Kramen

http://danslillis.bloggagratis.se

 
Anette

Anette

16 september 2008 16:15

Nja det är INTE alla gånger Lucas vill agera modell, har går när han tycker att nu får det vara nog:)
Nu ska jag titta på korten från skördemarknaden.

http://teamlucas.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

16 september 2008 16:30

Hahahaha, tur du lyssnar på din gamla extra mamma, vill dig ju så väl. Igen gillar ju att vara sjuk, allra minst kroppen som skall orka med, trotts att huvudet vill andra saker. Det gäller att kompromissa till det bästa för helheten så blir man snabbare frisk. Skönt att du känner dig en gnutta bättr i dag, då går det åt rätt håll.
Har också varit inne och kikat på alla nya bilder, mycket att köpa där om man hade lust.
Har skrivit lite tips och råd på min blogg !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Cina

Cina

16 september 2008 17:54

Skönt att läsa att du är lite bättre idag!
Men kurera dig riktigt nu innan du går till jobbet!

Kramen

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

17 september 2008 22:33

Hoppas du får tid till lite vila . Ska gå in på din hemsida och titta på dina nya foton. Behöver själv en stunds vila och avkoppling just nu.
Krya på dig

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Corina - Lördag 9 mars 06:31

  Fy för den lede vilken vecka det har varit ! Måndag släpa iväg maken till ögon för kontroll. Gick bra, inga diabetesförändringar. Sedan jobbade jag tisdag förmiddag. Tisdag kväll får maken feber och frossa. Med det startade sålunda veckans...

Av Corina - Lördag 24 feb 08:21

    Några dagar sedan jag skrev nu. Har inte riktigt haft orken. Måndag var jag ledig och tisdag jobbade jag kväll till 20.30.  Men innan jag startade min kväll hade jag ett besök på kvinnokliniken. Där konstaterades att det behövs en orden...

Av Corina - Måndag 19 feb 07:21


  Måndag och ledig efter ännu en arbetshelg. Förflutit ganska lugnt, både på jobbet och hemma faktiskt. Olyckligtvis har vi inte kunnat få ner makens säng från vinden som jag röknat med. Han jag tänkt fråga om hjälp ligger sjuk. Maken får fo...

Av Corina - Fredag 16 feb 07:34


  Fredag och morgon ännu en dag. Blir korta nätter när man jobbar till klockan 22 då man inte kan sova länge på morgonen. Trött var jag redan igår efter en sämre natt och inte är jag då piggare denna dagen :) Och jobbar till klockan halv nio den...

Av Corina - Torsdag 15 feb 10:13

  Ännu en torsdag. Jobbar 16 till 22 idag.  Bara sex timmar kan man tycka men jag är in i märgen trött innan jag börjar jobba. Dels sover jag sedan tidigare synnerligen dåligt och nu har jag maken dessutom som kan behöva hjälp även på natten m...

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards