Corinas Blogg

Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av Corina - 22 augusti 2008 10:02

Ja det är inget drömväder ute.Håller upp just nu men det blåser.Hade tänkt gå ut med kameran lite och testa närbildslinserna idag men det blåser för mycket för att få skarpa närbilder.Så jag får roa mig här inne istället.

Har gått en vända med snabeldraken och torkat golv.Wanilla löper ju och det sätter sina spår även om hon försöker städa efter sig.Men det lite som att arbeta i motvind detta golvtorkande...går en dag och så är det likadant igen:)

Har tvätt att ta om hand också som vanligt.Tvättade igår istället för idag.


När barnen kommer från skolan måste vi ner och handla skor.Viktor behöver skor till innegympan.Alma har vuxit ur sina gympaskor under sommaren och behöver akut nu nya.Barnen är kära besvär men ack så kostsamma besvär :)


Nu ska jag testa en ny trådlös laddbar mus till min dator.Hoppas den ska fungera så man slipper byta batteri lite nu och då.


Önskar er alla en härlig helg ! Kram på er !



Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards