Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 augusti 2008

Av Corina - 19 augusti 2008 20:07

Ja så börjar även denna dag att gå mot sitt slut. Arbetsdagen gick bara bra.


Vädret är inte det bästa,regnar lite nu och då.Man vet aldrig när det ska börja :)

Imorgon börjar skolan för barnen så dom ligger redan i sina sängar.Har duschat båda två.Alma är förväntansfull inför sin riktiga skolstart imorgon.Det är väl alla sjuåringar antar jag :) Sonen är väl aningen mindre förväntansfull......


Jag läser just nu en bok om digital fotografering.Mycket intressant och lärorik.Försöker tillämpa det jag läser men det är inte så lätt alla gånger.Men med envis träning ska väl mina foton bli bättre hoppas jag.De senaste dagarna har det ju mest regnat så det har inte blivit fotat så värst mycket.Regn är ju inte så nyttigt för kameran.


Ni får ha en fortsatt bra kväll...nu måste Wanilla få kissa annars blir det nog snart en pöl på hallgolvet :)

Kram på er !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards