Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Corina - 17 augusti 2008 14:55

Har inte ids skriva eller skutta runt på några andras bloggar.Ibland blir det bara så eller hur ? Men ni ska inte tro att jag glömt er,tvärt om.....


Solen skiner idag men det blåser så värmen är inte så hög ute.Det är redan eftermiddag och jag har inte fått så mycket gjort här hemma.Plockat undan lite har jag gjort i alla fall.Funderar på en promenad med kameran nu i eftermiddag innan vi ska äta.Blir nog en ganska sen middag då maken och sonen for på bio.Filmen börjar halv fyra,Star Wars var det visste sonen ville se.


Kroppen börjar repa sig efter fotograferandet i alla fall.Och det är ju bra då jag börjar arbeta imorgon.Gör en rivstart med en lång dag,7 till 17 jobbar jag.Efter det blir det tre korta dagar.Så fyra dagar på raken börjar jag med.Kan bli tufft men jag är ju ganska bra på att härda ut :)


Jag hoppas jag får de fototillbehör jag beställt under nästa vecka.Då ska det fotas närbilder.Har köpt närbildslinser till kameran istället för ett dyrt macroobjektiv.Tillsvidare får det duga,så småningom hoppas jag på ett bra macroobjektiv.Jag har ju snart betalt kameran och det förra objektivet.Sedan kan det bli aktuellt att inhandla mera :)


Fick hem boken om digital fotografering innan helgen.Den har jag börjat läsa och det är en bra,lättläst och förståelig bok.Den kan jag nog lära mig en del av för att få bättre bilder.


Önskar er alla en fortsatt bra söndag,kram på er !     

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards