Corinas Blogg

Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Corina - 8 augusti 2008 09:01

Åskan besökte oss under gårdagen så jag var tvungen att avsluta allt som hade med dator att göra.Vill ju inte ha datorn sabbad av åskan.Kan ju bli aningen kostsamt och just nu verkar det lite onödigt.


Bakade som jag planerat igår.Blev lite franska på grahamsmjöl som godtogs av de som smakade i alla fall.Kan nog baka fler gånger :) Hittade recept på mjölpåsen,enkelt och bra !


Idag är det mulet och regnet hänger i luften hos oss så det blir nog en innedag skulle jag tro om det inte spricker upp vill säga. Tvättar idag i alla fall.Blir nog att städa lite också.Wanilla drar in en hel det eftersom hon skulle behöva frisera tassarna.Det har inte blivit av bara och det straffar sig:)

Om inte det blir åska igen ska jag försöka hinna besöka era bloggar under dagen. Kram på er !    

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards