Corinas Blogg

Alla inlägg den 5 augusti 2008

Av Corina - 5 augusti 2008 14:55

Ja vad ska man säga om denna dag då ?


Ute är värmen fortfarande försvunnen och jag kan äntligen njuta av vistelse utomhus.Men som vanligt finns det andra som inte alls tycker om det väder vi har nu....fast alla kan ju inte vara nöjda.


Liksom alla andra dagar har huset fyllts av barn denna dag.Dom är bara hem i olika omgångar för att äta sina luncher,sedan är dom tillbaka igen.Man kan inte slappna av riktigt med en hop barn hemma i åldrarna från 4 år och upp till 10 år.


Har varit ute en sväng med kameran också.Några fina blev det av alla jag tog.Mitt galleri uppdaterat naturligtvis:)


Till middag blir det troligen korv och makaroner denna dag.Ids inte krångla till det mera idag. Ska göra en dykning i frysen också och kolla vad som finns kvar i köttväg.Måste ju äta upp,snart kommer det ju nytt som ska rymmas.

Måste även inventera vad vi ha kvar i bärväg.....


Funderar på en tur till med kameran idag också.Lite längre bort hemifrån.Kanske tar jag mig en cykeltur till och med.Går fortare än att bara promenera.Hoppas bara det inte blir regn för det ser lite så ut just nu i alla fall...fast först ska jag ha en kopp kaffe :)


Kram på er alla !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards