Corinas Blogg

Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Corina - 1 augusti 2008 15:36

Här har åskan dundrat ordentligt under gårdagen.Blixtar och dunder och vips så var den tryckande värmen borta.

Idag skiner visserligen solen men det blåser och är betydligt svalare ute.


Hämtade hem dottern från lägret igår.Hon hade haft det hur bra som helst dessa fyra dagar !


Idag har vi transporterat sonen till sitt läger som varar över helgen.Så på söndag ska han hämtas.Han kommer säkert att ha det hur bra som helst.


Ikväll är vi bjudna på middag.Våra grannar som vi umgås med flitigt har bjudit oss ikväll.Dom åt hos oss i onsdags....lite oplanerat.Jag nämnde att jag skulle hem och fixa middag och hon sa på skoj att när kan vi komma ? Jag svarade snabbt att klockan halv sex går bra....då gör jag två pajer istället för en som planerat.Och så blev det....oplanerade gäster blev det men lika trevligt som vanligt hade vi.Bjöd på Broccolipaj med korv och ädelost.Smakade hur bra som helst kan jag tala om:) Till pajen blev det en god sallad och som dryck blev det rött vin.Vinet hade dom med sig.Sedan blev det kaffe till oss vuxna och glass till barnen.Tog även en cider lite senare.


Så har jag nya foton på mitt galleri igen :) Planer på lite inköp till kameran igen har jag.Ett filter för att få fina bilder på vatten hade jag tänkt mig....ett så kallat gråfilter.Kostar runt 500 kr men det kan det ju vara värt...tror jag i alla fall :)


Kram till er alla och hoppas er dag blir bra fortsättningsvis !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards