Corinas Blogg

Alla inlägg den 19 juli 2008

Av Corina - 19 juli 2008 19:49

Ännu en dålig natt,har nog vaknat sex eller sju gånger under natten.


Idag har jag jobbat med mina blommor här inne,förhoppningsvis har jag räddat livet på ett par stycken i alla fall:) Nu har dom ny jord och så är det bara att hoppas dom klarar sig.


Till middag idag blev det revbensspjäll på älg.Måste ju äta upp ur frysen.Snart kommer det ju nytt kött som ska rymmas i boxen.Blev riktigt bra.Till spjällen åt vi potatis och en grön sallad.Vatten till dryck som vanligt.Barnen åt pizza.


Barnen har varit med kompisar hela dagen.På eftermiddagen har jag petat med psp,provat lite olika saker på mina fotografier igen.Blir inte så mycket med psp nu under sommaren annat än att jobba med de foton jag tar.Annat får vänta tills hösten och vintern då man är mindre ute.


Nu börjar det bli dags att kika lite på tv för att varva ner innan sängen kallar igen.Hoppas på en bättre natt.....


Kram på er alla där ute ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards