Corinas Blogg

Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Corina - 17 juli 2008 14:07

En sån där natt där jag vaknat en gång i timmen cirka.Kl 7 iddes jag inte ligga kvar i sängen utan steg upp.

Kvart i tre var jag ute och fotograferade:) Barfota och i nattlinne...fast det var nog bara jag ute då i alla fall.Fotade soluppgången men riktigt bra blev det inte.Bättre lycka nästa gång heter det ju.


Idag har jag städat ett skåp i köket.Så har jag räddat ett par byxor som maken fått matfett på.Gul såpa är bäst att få bort fettfläckar med ! Byxorna är som nya igen.


Dottern är hos en kompis inne i Tavelsjö idag.Sonen for just ut med pappa för att fiska.Kvar hemma är jag och Wanilla.Lugnt och behagligt.Passar på att göra sånt jag känner för.....peta här vid datorn bland annat.Fick hem ny färgpatron till skrivaren idag.Fick med 100 fotopapper gratis också.Himla bra! Har dragit ut några kort och satt in i mitt album.


Ikväll blir det ett besök hos uppfödaren.Först en tipsrunda i skogen så hundarna får springa lite lösa och busa.Sedan kaffe och småprat i inhägnaden bakom deras hus.Blir nog lite kort även denna hundkväll skulle jag tro.Min make är skapare av frågorna denna kväll. Åsså får jag ju träffa Tjejen igen då....härligt !


Jag och maken har pratat lite om en andra hund.Vi kom fram till att vi nog väntar ett tag till med detta.Om nu inte uppfödaren skulle be oss tidigare att ta på foder igen.Då får vi ta ett snack igen såklart.För visst ska vi ha en hund till och helst då på foder även denna gång.Vi såg ju hur bra det gick nu när vi hade tjejen här hemma.Wanilla var betydligt allertare med en kompis här hemma.Promenaderna blev betydligt fartigare även för oss:) Uppfödaren har ju en kull på gång nu inom närmaste veckan igen. Den som lever får se heter det ju men helt klart ska vi ha en hund till ..... frågan är bara när.....


Nu får ni ha en fortsatt härlig dag och såklart kväll !  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards