Corinas Blogg

Alla inlägg den 15 juli 2008

Av Corina - 15 juli 2008 17:23

Från Cina, Astrid och Anette har jag fått en award som borde ha varit lagd på min blogg sedan länge.Tack mina vänner,bättre sent än aldrig heter det ju.


Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.

2. Place a link to the person that send you the award.

3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.

4. Put a link to these sites on your Blog.

5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award


Så ska jag ju ge den vidare också till några.


Sari

IngerMaryissa

Marianne

Ruth

Tindra


Kom på dessa som jag ger denna award till och så får jag skicka den tillbaka till mina givare också naturligtvis.....som ett extra tack för att dom har kommit att bli bland de bästa vänner man kan ha !  

Av Corina - 15 juli 2008 15:37

Andra semesterdagen.Blandat väder.Men aningen varmare i alla fall.Kom en riktig störtskur till lunch idag.Tur att vi satt inneoch jag hade hunnit in med kameran:)


Som vanligt är grannens telningar hos oss.Har varit här hela dagen som vanligt.Fick även lunch här eftersom pappan tog med vår son ner till stan som sällskap till deras son.


Städat övervåningen idag och har fått vidta vissa åtgärder.Hädanefter är pyssel och målning förbjudet där uppe för barnen.Även all bruk av läppstift och dylikt.Någon (som vanligt är det ingen befintlig skyldig) har förstört ett träskåp genom att måla det med läppstift.Förekommer även på fönsterbrädor också.Naturligtvis har ingen gjort det när man frågar.Inget nytt:) Men glad blev jag inte när jag såg det.Någon har också dekorerat fönsterbrädorna med glitterlim.Går ej att få bort annat än med slipmaskin olyckligtvis.Så som sagt....numera pysslas det nere vid köksbordet så man kan ha ett öga på de små ligisterna.


Badningen står högt på listan just nu.Går bra när det är mina och grannens tre barn som ska bada men när det börjar bli tio ungar på samma gång i poolen som man ska ha koll på blir det lite för stort ansvar anser jag.Så numera får dom inte bada om det inte är minst två vuxna som håller koll på dom.Jag vill inte ta ansvar när det är tio ungar som badar.....lite för stort!


Till middag idag blir det nog pizza här hos oss idag.Enkelt att få till och går ganska snabbt också.Och barnen äter utan att gnissla dessutom:) 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards