Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 juli 2008

Av Corina - 10 juli 2008 21:27

Då ska vi se....vad har jag pysslat med idag då?


Tja...inte speciellt mycket nyttigt faktiskt.Inne har det inte gjorts ett vitten faktiskt.Har däremot haft gården full med lekande och badande barn och så två hundar såklart.Så jag har passat barn och hundar och det betyder att jag varit ute hela dagen.

Wanillas valp sköter sig vekligen super! Natten som var hände inga olyckor inne alls.Och idag har hon tillbringat dagen ute med mig och Wanilla.Och hon lyssnar verkligen på vad jag säger.Kommer som en kanonkula när jag ropar (kan ju bero på godispåsen som sitter i mina brallor).Funderar fortfarande på vad hon ska kallas,hittills har det bara blivit tjejen faktiskt och varför inte egentligen ? Ska föreslå det till uppfödaren för hon lyssnar bra till det namnet faktiskt:)   Natten sover hon snällt i köket oftast.Byter plats lite nu och då....det gör Wanilla också.Just nu ligger däckad ute i köket efter att ha busat ordentligt ikväll.Nu återstår sista kissturen strax innan vi ska sova själva.


Så det var min dag det.Nu i kväll har jag uppdaterat mitt galleri med en del olika fotografier sedan gårdagen och denna dag.

Nu ska jag dricka te och se på tv en stund innan John Blund kallar.


Ha de och sov sött mina vänner där ute ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards