Corinas Blogg

Alla inlägg den 9 juli 2008

Av Corina - 9 juli 2008 19:01

Jag har ju mitt galleri men måste i alla fall lägga ut några bilder på min blogg.Vore ju trist att sluta visa bilder på min blogg,eller hur ?


Så titta och njut!


Kram på er !

Av Corina - 9 juli 2008 13:32

Har inte bloggat på ett tag.Har sina förklaringar kanske.....


Just nu har jag valp här hemma, Wanillas tikvalp är på besök under en veckas  tid medan uppfödarna är på resande fot i södra delen av landet.Man glömmer fort hur det är att ha valp i huset:) Men det är roligt och hon är duktig den lilla.Vete katten om dom får tillbaka henne:)

I galleriet finns det lite bilder på henne nu.Kommer nog flera med tiden skulle jag tro.


I dag regnar det hos oss.Och jag bakar, som jag i vanliga fall inte brukar.Bakar till söndagens dans.Lovade hembygdsföreningen detta och då måste det ju göras.Blir en kaka i långpanna.Enklast så och går fortare när man ska baka mycket.

Mellan baket springer jag ut i regnet med nödig valp och hennes mamma:) Kan tillägga att golven här hemma inte är någon vacker syn.De som inte gillar lite skit i hörnen ska inte besöka oss i alla fall:) Som djurägare ska man inte sträva efter ett rent och snyggt hem.....


För övrigt ser jag fram emot min semester snart.På söndag jobbar jag sista dagen innan fem veckors semester.Ska bli härligt!


Har också fått ett fotouppdrag.Ska fotografera EM i bänkskytte nästa vecka.Ska bli spännande....se hur jag lyckas med detta.Hoppas det ska bli några bra bilder.


Nix,mera bakning väntar och nya kissrundor också för den delen.Är så kul med valp i huset.....är jag konstig eller ?


Kram på er alla ! 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards