Corinas Blogg

Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Corina - 26 juni 2008 09:26

Ledig idag också.Har sovit bara bra inatt och känner mig ganska utvilad.På grund av värkande höfter har jag sovit illa ett ganska bra tag nu.Vaknat flera gånger under nätterna av att jag ska vända mig i sängen.

Men man blir van att ha lite ont har jag märkt.Blir mera förvånad de dagar jag inte har speciellt ont:) Efter sommaren ska jag söka läkare för mina onda höfter och höra vad vetenskapen har att säga.


Såg fotbollen igår kväll,självklart.Blev spännande då tyskarna verkade sova tycker jag och turkarna spelade bra.Det räcker inte att skicka skorna och tro att man ska vinna tydligen,man måste jobba lite också:)


Vädret är mulet och blåsigt fortfarande.Ingen värme heller.Man får klä sig ordentligt på promenaderna.

Morgonrundan med Wanilla gav inga foton idag men jag har tänkt ta en ensampromenad under dagen tillsammans med min kamera.Kanske kan det bli lite foton i min blogg senare i eftermiddag/kväll.


Känns så bra att vara nyklippt och nyfärgad i håret igen.Njuter verkligen av att ha kort hår!Bara att blöta på morgonen och rufsa till så är det klart.Exakt min melodi av frisyr!Vem orkar föna håret kl 5 på morgonen när man ska till jobbet?Inte då jag i alla fall:)


Nix,dags att ta tag i dagens uppgifter.....lägga ihop lite ren tvätt.Middagsmaten ligger i marinad....blir älgkött som ska grillas och till det troligen potatisgratäng,sån där som finns att köpa färdig:)Familjens matmamma känner sig lite lat idag:)Någon lätt grön sallad blir det också och vatten att dricka eftersom det endast är torsdag och jag ska arbeta helgen.


Ha en bra dag så kanske jag skuttar in i eftermiddag med lite fotografier!

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards