Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Corina - 14 juni 2008 07:38

Solen skiner här hos oss nu på morgonen.

Jag har tagit den sedvanliga tidningshämtningsrundan med Wanilla,den rundan brukar min man ta i vanliga fall så Wanilla får uträtta sina akuta morgonbehov.Wanilla har fått mat så även Sixten.Barnen har ätit frukost och jag har fått mitt kaffe,snart dags för påtår:)Och jag har läst tidningen.Så har jag kört igång en maskin tvätt.Man hinner en del när man vaknar tidigt:)


Barnen somnade snällt igår kväll.Jag själv tog mig ett glas vitt och tittade på fotbollen.Gick själv och lade mig när fotbollen var slut.


Måste ta en tur med snabeldraken idag.Här är det stampat jordgolv just nu.


I övrigt så planerar jag inget annat än att besöka maken naturligtvis.Han har namnsdag idag också.I normala fall brukar vi inte bry oss om det men nu tror jag faktiskt jag ska ge honom en present för att muntra upp honom lite.


Nästa vecka fyller sonen 10 år.Måste planera för honom och hans egen dag ! Han vill ha ett nytt cyklop och snorkel.Måste inköpas.Funderar på en liten tacoafton ,ska höra med grannarna om dom kanske vill vara med så blir det som ett litet födelsedagskalas.Och så får vi ju hoppas att pappa har fått komma hem innan torsdag nästa vecka.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards