Corinas Blogg

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Corina - 13 juni 2008 18:22

Så var det äntligen helg då.Veckan har varit tuff kan man ju säga men allt går ju.Barnen verkar då hantera det hela bara bra.

Nu har vi ätit middag,jag har diskat och kört igång en maskin tvätt.Plockat undan lite också,det värsta.Kaffe har jag i muggen också:) Jag hämtade Wanilla på vägen hem från jobbet,oj vad glad hon var åt att komma hem igen!Barnen har gått ut för att leka med sina kompisar.


Jag har pratat med maken två gånger idag och det går åt rätt håll i alla fall.Över helgen blir han kvar på sjukhuset,annat hade jag inte väntat mig.Imorgon ska jag besöka honom,äntligen! Fortfarande låter han ansträngd, jobbigt att prata och så hostar han fortfarande men det har slutat blöda i alla fall.


Jag kommer inte att skutta runt i era bloggar något....orkar liksom inte med det.Nu ska jag koppla av med att titta på fotboll ikväll hade jag tänkt mig.Så blir det en sväng med Wanilla när barnen har somnat också.


Tack för all omtanke ni har visat mig! Jag återkommer till era bloggar igen när saker och ting lugnat ner sig här hemma.  

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards