Corinas Blogg

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Corina - 12 juni 2008 07:56

Natten har varit rätt bra trotts allt fast kom mig inte isäng värst tidigt.Lite svårt att koppla av.

Dottern har sovit i pappas del av sängen inatt och sonen valde att ligga i soffan i rummet.Och det är väl ok bara dom får sova ordentligt.Senast pappa var sjuk sov sonen inget alls nästan.Det räcker ju med att deras mamma inte sover.

Lugnt från sjukhuset också,inga telefonsamtal vilket man kan ta som goda tecken tycker jag i alla fall.


Tittar ut över en mild röra här hemma,skulle behöva städas faktiskt....fast det får vara just nu.Plockar endast bort det värsta.Kanske blir det lite städning i helgen.


Som svar till Smeden Bengt: Ja Furix och Lasix är likvärdiga mediciner med uppgift att kissa ut överflödig vätska.


Nu på morgonen har jag lagat iordning barnens ryggor igen som vi hunnit ställa bort för sommaren:) Wanilla har fått sin morgonpink och hon har ätit.Nu ska jag göra iordning en påse med mat så hon får med sig till uppfödaren eftersom dom inte ger sina hundar samma mat.Onödigt att chansa att ge henne annan mat.Kan bli oroligt i hennes mage av detta.


Än en gång tackar jag er min bloggvänner för ett härligt stöd i en jobbig stund! Även med långa avstånd kan man vara ett stort stöd.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards