Corinas Blogg

Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Corina - 11 juni 2008 18:21

Glömde ju tacka för alla varma hälsningar från er alla, ingen nämnd och ingen glömd ! Känns så härligt med er alla mina kära bloggvänner!

Av Corina - 11 juni 2008 17:11

Har varit en trött dag idag men allt är ordnat till det bästa inför mina arbetsdagar nu.Barnen kommer att vara på fritids,det var inga problem alls.Och barnen gillade att få vara där också med kompisar.

Wanilla får vara hos uppfödaren.Jag har ju ingen hundgård så att lämna henne en hel dag,över 8 timmar gör jag ju inte och det är inget alternativ med bilen i denna årstid heller.Så då blir det uppfödaren från torsdag till fredag,där har hon det bättre då jag jobba hela dagar.

Jag lämnar på fritids och grannen hämtar barnen eftersom jag jobbar kvällen imorgon.


Besökte maken tillsammans med barnen idag på eftermiddagen.Efter omständigheterna mår han ganska bra.Visst han är trött naturligtvis och behöver fortfarande syrgas.Så är han blödningsbenägen eftersom han ätit Waran en längre tid.Den medicinen är nu utsatt eftersom den troligtvis är huvudorsaken till allt detta.Men dom har kollat upp hjärtat lite extra och det hittades inget fel där tack och lov!Så nu fortsätter de med antibiotika intravenöst och furix även det intravenöst för att han ska bli av med vätskan i lungorna som orsakar att han inte syresätter sig som han ska.Så får han ligga kvar eftersom han blöder så lätt,behöver bara snyta sig så rinner det.Hostar fortfarande blodblandat också.Men han är vid gott mod i alla fall och det betyder mycket.

Själv är jag fullkommligt slutkörd! Nu har vi ätit middag jag och barnen men matens smakar inte riktigt.Äta måste man dock:)Nu ska jag fixa lite kaffe och hämta hem grejer från grannen som blev kvar där efter gårdagen.

Av Corina - 11 juni 2008 07:11

Somnade nog aldrig riktigt denna natt.Och steg upp före sex för att hämta barnen hos grannen innan dom for till jobbet.Så nu är det två trötta barn här hemma och en synnerligen trött mamma också.

Idag är det en del som måste ordnas.Ska prata med fritids och höra om barnen kan få vara där två dagar,jag betalar ju för dom hela sommaren trotts att dom i normala fall är hemma.Så måste jag handla också.Äta måste man ju faktiskt göra.Om allt ordnar sig med fritids måste jag ringa till jobbet och meddela att jag kan jobba som vanligt två dagar i alla fall.Kanske be om att få korta ner de två dagarna jag ska jobba denna vecka.

Så måste jag ju se hur maken mår också.Har i alla fall inte hört något under natten och det tar jag som ett bra tecken.Hoppas verkligen att allt ska ordna sig till det bättre.


Tur att jag har mina grannar som ställer upp.Utan dom hade jag varit totalt ställd igår.Ibland är man bra sårbar märker man.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards