Corinas Blogg

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Corina - 2 juni 2008 09:21

Äntligen kommer 8 veckorsbilderna på Wanillas valpar.En av hanarna har flyttat till sitt nya hem och de andra två valparna bor kvar hos uppfödaren.Tiken stannar hos uppfödaren och hanen ska till Japan så småningom.

Av Corina - 2 juni 2008 09:00

Idag är det en månad sedan jag rökte min sista cigg!


Jag har varit aningen slö med att skriva i bloggen senaste dagarna.Har inte ens haft på datorn.Blir så ibland,man lessnar lite emellanåt.Men jag har fotat en massa istället.Fotona väntar på att läggas ut på min hemsida just nu.Kommer så småningom.


Vi har haft sommarväder och därför har jag mest varit ute.Man kan ju inte sitta framför datorn när vädret inbjuder till härliga promenader i naturen och härlig grillning, eller hur? Och på kvällen har man varit hur trött som helst och då ids man inte slå igång datorn:)


Barnens sommarlov kommer allt närmare.Är mycket innan examen att fixa.Kläder till exempel men jag behöver inte ut och handla nytt i alla fall.Så ska vi i nästa vecka ha en grillkväll med sonens klass som vi avslutar med brännboll.Det har blivit tradition sedan skolstarten för Viktor.Brukar bli mycket trevligt!


Wanilla mår fint! Ska ordna sista bilderna på valparna så ni får se dom också.Jag ligger verkligen efter nu känner jag,hemskt ledsen för det!


Önskar er en härlig fortsatt dag !

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Skapa flashcards