Corinas Blogg

Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Corina - 4 maj 2008 16:11

Hemkommen från jobbet för hembygdsföreningen.Nu är fotona inkörda med text på hemsidan.Några kort saknas,dom ska jag skanna innan på torsdag då vi ska göra ett uppsamlingsheat för att avsluta det hela.Vi har suttit sedan klockan elva idag och jag har nyss kommit hem.Känner mig lite sliten faktiskt.

OCH ingen rökning än trotts att jag druckit en massa kaffe !


Ordföranden i hembygdsföreningen tyckte absolut att jag skulle köpa ett stativ och lämna kvittot och få pengar för det från föreningen.Då det endast handlar om max 300 kr.Så då gör jag detta kanske redan imorgon innan jag åker till jobbet:)

Av Corina - 4 maj 2008 07:49

Min andra morgon som rökfri.....

Är lite mallig eftersom jag klarade gårdagkvällen galant utan att röka.Hade mina tvivel faktiskt men det fungerade utmärkt med tuggummit! Och detta trotts vin till maten och kaffe efter maten och lite cider senare på kvällen.Dessutom satt vi ute tills sena kvällen också.

På morgonen är det ganska lätt att inte röka just nu eftersom jag har en hemsk morgonhosta! Är fortfarande ordentligt snorig.Så av den anledningen känns det inte alls nödvändigt att röka.

Hade en trevlig kväll i alla fall med god mat och dryck och trevligt sällskap!


Idag ska jag göra klart de gamla fotona åt hembygdsföreningen är det tänkt.Vi ska träffas kl 11 i bygdegården.Kommer nog att ta denna dag i anspråk.

Så börjar det bli dags att börja fota gravstenarna för min del.Tänkte höra om inte hembygdsföreningen kan sponsra mig till ett stativ.Handlar ju endast om ca 200 kr för ett skapligt stativ till kameran.Skulle bli enklare att fota stenarna med stativ faktiskt.Det kostar ju inget att fråga.....och jag har ju inte krävt något tidigare.

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards