Corinas Blogg

Alla inlägg den 14 april 2008

Av Corina - 14 april 2008 21:21

Så var det då måndag och ny vecka. Kommer att bli en tuff sådan.

Idag har jag jobbat till kl 17. Snabbade mig hem för att hinna äta middag för att kl 18.30 vara på styrelsemöte med hembygdsföreningen.Jag hann men vete katten vad jag åt egentligen:)Köttkorv å potatis tror jag det var.

Kyrkogårdarna ska inventeras är det meningen.Projektet är på gång.I uppdrag har jag nu fått att fotografera alla gravstenar på Tavelsjö nya kyrkogård.Så fort snön är borta ska jag göra detta som kommer att ta minst en hel dag i anspråk...om inte två.Just nu är det dom gamla fotona som ska slutföras.Detta kommer att ske i början på Maj.

Imorgon arbetar jag också till kl.17 och kl.19 är det styrelsemöte med Tavelsjö Centerkvinnor.En halvtimme mera tid på mig för att hinna hem och äta middag innan,och hitta det jag ska ha med mig till mötet.

Sedan arbetar jag kväll till kl 21 både onsdag och torsdag.Så familjen kommer inte att se mycket av mig denna vecka.Valparna hinner jag nog inte träffa förrän på fredag då jag äntligen är ledig en dag.Och sedan är det helg och på lördag är det en stor fest på gång dessutom.Så nästa helt lediga dag blir nog söndag och då torde man väl antagligen vara aningen trött efter festen kvällen innan.Och på onsdag ska jag till tandhygenisten kl 11 innan jag börjar jobba.Och har jag flyt hinner jag besöka mamma på sjukhuset också innan jobbet på onsdag.

Jag svettas bara av att skriva ner denna veckas schema! Men antagligen kommer det att flyta på. Vissa veckor blir såhär för mig och dessa veckor brukar gå fort fast man brukar vara ganska mör efteråt.


I morse satt jag och filosoferade vid köksbordet framför mitt morgonkaffe klockan kvart över fem.Utanför fönstret passerade då tre rådjur.Som vanligt har man ju kameran i andra änden av huset så något kort blev det inte.Men dom är vackra att se i alla fall.Får nog se till att lägga kameran på köksbordet hädanefter:)

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards