Corinas Blogg

Alla inlägg den 10 april 2008

Av Corina - 10 april 2008 17:16

Fortsätter min resa bland mina gamla foton.Denna gång blir det min Akitahane Silver som får vara med.En helt underbar hund som jag fick av en väninna nere i Skåne som födde upp rasen.Hon tyckte jag behövde en riktig hund uppe i norr och skickade denne gosse till mig.Jag i min tur har aldrig haft en så underbar hund i min ägo!

Bodde ensam i eget hus länge och då kändes det tryggt med Silver vid min sida:)Så småningom dök ju min make upp i mitt liv och Silver tog glatt emot honom i sin flock.Min man kom att älska denna hund han med:) När sonen föddes 1998 var det heller inga problem.Silver tog genast gossen till sitt hundhjärta!När sonen var ett år fick Silver somna in pga ålderskrämpor.

Ställde ut honom mycket och tre år gammal tog han sitt SUCH sedan fick han vila från utställningar och njuta av livet som min nallebjörn!

Han blev 11 år gammal,nästan på dagen.


På tal om annat: Har lagt in nya foton på valparna på min hemsida,sidan Wanillas valpar är uppdaterad.Välkommen att kika:) 

Presentation

Kategorier

Senaste inläggen

Länkar

Tidigare år

Fråga mig

12 besvarade frågor

Gästbok

Vädret hos mig

Väder Långviken

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS

Sök i bloggen

Jag Finns På Facebook


Ovido - Quiz & Flashcards